Και οι σπουδές συνεχίζονται… μία ακόμα σελίδα υπό διαμόρφωση
Παρακάτω παρατίθενται μεταπτυχιακές διπλωματικές και διδακτορικές διατριβές. Σε περίπτωση που το όνομά σας λείπει, παρακαλούμε να μας στείλετε email στο alumni.tms.ip@gmail.com για να σας συμπεριλάβουμε.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
| 2022 | Ανδρίτσου Σοφία | Ο Καθολικός Σχεδιασμός στο μάθημα της μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Προτάσεις και προβληματισμοί | 
| 2022 | Ολοκτσίδου Ήβη | Η εμπειρία ροής κατά τη διάρκεια του τραγουδιού και του ελεύθερου μουσικού παιχνιδιού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας | 
| 2022 | Ζαρκάδα Μαρία | Η μουσικοπαιδαγωγική μέθοδος Kodály: Μία ιστορική αναδρομή στην πορεία της μεθόδου στην Ελλάδα και έρευνα δράσης σε νηπιαγωγείο | 
| 2022 | Σαπνάρα Δήμητρα | Διαπολιτισμική μουσική εκπαίδευση μέσω της πολιτισμικά ανταποκρινόμενης διδασκαλίας: Έρευνα δράσης σε ένα πολυπολιτισμικό δημοτικό σχολείο | 
| 2022 | Γεράκη Ελένη | Η Ιρλανδική μουσική στον Ελλαδικό χώρο: διάδοση, μαθητεία και επιτέλεση | 
| 2022 | Ντάντος Ορέστης | Μία συνθετική προσέγγιση του ατομικού μαθήματος πιάνου για αρχάριους μαθητές δημοτικού σχολείου | 
| 2022 | Σκόνδρας Χρήστος | Ερευνώντας τη ρεμπέτικη κομπανία του χθες και του σήμερα: μια εθνογραφική έρευνα στα μορφολογικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά των κοινοτήτων του | 
| 2020 | Αλεξανδρίδης Νικόλαος | Πρωτότυπη Μουσική Επένδυση στα έργα "Trailer της ταινίας Joker (2019)" και "Απόσπασμα της ταινίας Interstellar (2014)" | 
| 2019 | Ραμμόπουλος Χρήστος | Διερεύνηση της εμπειρίας σπουδαστών κλασικού τραγουδιού κατά την ενεργητική ακρόαση ποικίλων ερμηνευτικών προσεγγίσεων ελληνικών παραδοσιακών τραγουδιών | 
| 2018 | Δευτερέβου Κατερίνα | Ο ρόλος του μαθήματος της μουσικής στην καθημερινή ζωή των παιδιών-προσφύγων σε ξενώνες φιλοξενίας: μία εθνογραφική μελέτη παρατήρησης | 
| 2018 | Κίτσιου Αντιγόνη | Διερεύνηση της σχέσης των μαθητών με το χορωδιακό τραγούδι και ανάδειξη τρόπων ενίσχυσης των κινήτρων συμμετοχής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: μία ερμηνευτική μελέτη | 
| 2018 | Κίτσιου Χρύσα | Πιλοτική εφαρμογή βιωματικής διδασκαλίας στο μάθημα θεωρίας της μουσικής, σε μαθητές φιλαρμονικού σωματείου της πόλης της Κέρκυρας | 
| 2018 | Κωτσοπούλου Δήμητρα | Προσεγγίζοντας την άτυπη μάθηση της μουσικής στους μαχαλάδες των Ρομά: Λάρισα, Φάρσαλα, Νέα Ηράκλεια Σερρών | 
| 2018 | Νικολάου Έλενα | Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός πιλοτικού προγράμματος σύμφωνα με τον καθολικό σχεδιασμό, για την προσχολική ηλικία, στο μάθημα της μουσικής | 
| 2018 | Ρήτου Κασσιανή | Διερεύνηση της εμπειρίας των μαθητών μουσικού σχολείου στο πλαίσιο του μαθήματος μουσικού οργάνου | 
| 2018 | Σβαρνιά Πολυξένη-Μαρκέλλα | Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση της συμμετοχής των μαθητών στο μάθημα της μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | 
| 2018 | Σκαμνέλος Μάριος | Ρεαλιστική παρτιτούρα: ένας εναλλακτικός τρόπος διδασκαλίας μουσικού οργάνου | 
| 2018 | Τσαουσίδου Ευαγγελία | Ο ελεύθερος μουσικός αυτοσχεδιασμός ως “άσκηση ενσυνειδητότητας” στην εκπαίδευση του μουσικοπαιδαγωγού: μία πιλοτική διερεύνηση | 
| 2018 | Χαλκιαδάκη Μαρία | Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση: Διερεύνηση εφαρμογής για τη συμπερίληψη στο μάθημα της μουσικής | 
| 2018 | Χατζηκυριάκου Άννα | Η βελτίωση της άρθρωσης των παιδιών μέσω μουσικο-γλωσσικών δραστηριοτήτων με βάση τα παιδιά τραγούδια της Μαρίζας Κωχ | 
| 2018 | Συριοπούλου Χριστίνα | Scat Singing: Φωνητικός αυτοσχεδιασμός και ηχοχρωματική οργάνωση των συλλαβών στη μουσική τζαζ | 
| 2018 | Κρυκώνης Ορέστης | Το βιολί στη σκηνή της τζαζ | 
| 2018 | Δημητρίου Κώστας | Η τρίτη φωνή: Ο ρόλος του hi-hat στο jazz drumming | 
| 2018 | Χαιδεμένος Μάρκος | Από το πιάνο σόλο στο κουαρτέτο | 
| 2018 | Κυπριώτης Νίκος | Το μουσικό και διδακτικό έργο του τρομπετίστα Wynton Marsalis και η πολιτιστική του παρέμβαση στις ΗΠΑ | 
| 2016 | Ποδαράς Βασίλης | Τα ντράμς και ο μουσικός τους ρόλος στο τζαζ πιάνο τρίο απο το 1930 μέχρι σήμερα | 
| 2016 | Μάνος Κωνσταντίνος | Το κοντραμπάσο ως σόλο όργανο στην κλασική, τζαζ και αυτοσχεδιαζόμενη μουσική: αντιπροσωπευτικά έργα | 
| 2016 | Νίκας Δημήτριος | Jazz Piano Voicings: απο τις δίφωνες δομές έως τα open voicings | 
| 2016 | Μερκούρης Έκτορας | Το Τρομπόνι στην τζαζ της Νέας Ορλεάνης | 
| 2016 | Νάτσιος Γιάννης | Γραμμές του Μπάσου στην Τζαζ: Βασικές τεχνικές και εφαρμογές σε συνήθεις αρμονικές σειρές | 
| 2016 | Δίγκας Χρήστος | Εισαγωγική Προσέγγιση στο Τζαζ Πιάνο: Η Τέχνη του Comping | 
| 2012 | Στεφανίδης Μάκης | Πιανιστικές Τεχνικές της Τζαζ για την Κιθάρα | 
| 2012 | Πολυχρονάκος Γεώργιος | ΤΟ ΗΧΟΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΤΑΜΠΟΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΤΖΑΖ: Ήχοι και Σημειογραφία | 
| 2010 | Κτιστάκης Αλέξανδρος | “Jazz Evolution” Διπλωματική συναυλία στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Μουσική Ερμηνεία» του Τμήματος Μουσικών Σπουδών | 
| 2010 | Καλαντζής Δημήτριος | “Upon a Time” Διπλωματική συναυλία στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Μουσική Ερμηνεία» του Τμήματος Μουσικών Σπουδών | 
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
| 2022 | Αναστασιώτης – Αναργύρου Γεώργιος | Το νομοθετικό και θεσμικό πλαίσιο της εκπαίδευσης των επαγγελματιών μουσικών εκτελεστών στην Ελλάδα, από το 1871 μέχρι σήμερα | 
| 2021 | Αθανασοπούλου Ευγενία-Μαρία | Apocalypsis: μουσικός κύκλος: συνομιλώντας με τον Scriabin: μια μουσική σύνθεση με βάση την μουσικολογική, φιλοσοφική και ερμηνευτική ανάλυση του έργου του συνθέτη | 
| 2021 | Γαλανόπουλος Σπυρίδων | Ραδιοφωνική Τέχνη: θεωρία και εφαρμογές ενός συστήματος ανάλυσης της αφηγηματικής οργάνωσης του ραδιοφωνικού έργου | 
| 2021 | Σαμαράς Καμπάνης | ΑΪΣΕ: δημιουργία ενός μουσικού θεάτρου-μιούζικαλ με τη χρήση σύγχρονων τεχνικών σύνθεσης και εργαλείων των πολύτεχνων θεαμάτων | 
| 2021 | Τόγια Ελευθερία | Ερμηνευτική προσέγγιση σε Έργα για Βιόλα του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα: Gyorgy Ligeti, Luciano Berio, Gerard Grisey, Toru Takemitsu | 
| 2021 | Μέριανου Αλεξάνδρα | Σύνθεση τριλογίας παιδικού μιούζικαλ με θεματικό άξονα τον χρόνο (παρελθόν-παρόν-μέλλον) | 
| 2020 | Σαλτάρη Ρεγγίνα | Τα μουσικά παιχνίδια των παιδιών στην ελληνική σχολική αυλή: εθνογραφική έρευνα | 
| 2020 | Θεοχαρίδης Φίλιππος | Χρήση πρωτότυπων μεθόδων διάδρασης με Η/Υ για τη σύνθεση και την εκτέλεση ηλεκτροακουστικής μουσικής | 
| 2020 | Καλοδίκη Γεωργία | Σύνθεση έργων για όργανα και ηλεκτρονικά μέσα με την χρήση σύγχρονων τεχνικών ηχητικής επεξεργασίας υπό το πρίσμα των σχέσεων μεταξύ αρμονικών και μη αρμονικών φασμάτων | 
| 2020 | Χατζηθέμελη Ειρήνη | Συμφωνία για μεγάλη συμφωνική ορχήστρα | 
| 2020 | Κτιστάκης Δημήτριος | Η δυτική λειτουργική παράδοση ως πρότυπο σε δημιουργίες Νεοελλήνων συνθετών: ερμηνευτική προσέγγιση | 
| 2020 | Κοκκινομηλιώτη Ελένη | Οι επιδράσεις του ηχητικού περιβάλλοντος των φιλαρμονικών της Κέρκυρας στους μουσικούς: φαινομενολογική έρευνα και εκπαιδευτική παρέμβαση για την προστασία της ακοής | 
| 2020 | Λουκά Ίρις Ειρήνη | Οι 6 σονάτες και παρτίτες για σόλο βιολί και οι 6 σονάτες για σόλο τσέλο του Johann Sebastian Bach: μεταγραφή, έκδοση, επιμέλεια και ερμηνεία για σόλο βιόλα και διερεύνηση των ερμηνευτικών προσεγγίσεων που δύνανται να συμβαδίζουν με τις τεχνικές και ηχητικές ιδιαιτερότητες της βιόλας | 
| 2018 | Ευθυμίου Σπυριδούλα | Η μουσικοπαιδαγωγική εκπαίδευση των βρεφονηπιοκόμων αποφοίτων των ελληνικών ΑΤΕΙ στο θεωρητικό πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων | 
| 2018 | Ζουλιάτης Κωνσταντίνος | Η φιλοσοφική και μουσικολογική σκέψη του Γιάννη Χρήστου (1926-1970), όπως προκύπτει από τα χειρόγραφά του | 
| 2018 | Αδαμοπούλου Χριστιάνα | Ποιοτική διερεύνηση της εμπειρίας φοιτητών μουσικής σε ομάδα μουσικοθεραπείας | 
| 2018 | Κορκοκίου Μυρτώ | Συνδυασμός φυσικού οργάνου (φλάουτο) με ηλεκτροακουστική μουσική: ζητήματα ερμηνείας, παραγωγής από την πλευρά του ερμηνευτή | 
| 2018 | Πολυμενοπούλου Αικατερίνη | Η μουσική κίνηση στην Αθήνα κατά την εποχή της μικρασιατικής εκστρατείας και καταστροφής μέσα από τον καθημερινό τύπο: παραστασιολογία - ρεπερτόριο - κοινωνικός ρόλος | 
| 2018 | Παπαθεράποντος Κωνσταντίνου Ελένη | Εφαρμογή, αξιολόγηση και μία πρόταση επέκτασης ενός μοντέλου άτυπης μάθησης στη διδασκαλία κυπριακών παραδοσιακών τραγουδιών σε σχολική τάξη πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο | 
| 2017 | Αδαμίδης Ιωάννης | Τα εκκλησιαστικά όργανα στην Ελλάδα | 
| 2017 | Κουρμπανά Στέλλα | Όψεις του Βαγκνερισμού στον ελληνικό 19ο αιώνα | 
| 2017 | Σκούλιος Μάρκος | Θεωρία και πράξη στον μελωδικό πολυτροπισμό της Ανατολής: μια συγκριτική ανάλυση των τροπικών συστημάτων των Οθωμανοτουρκικών Μακάμ και των Ινδουστανικών Raga | 
| 2016 | Παντελίδης Κωνσταντίνος | Παράδοση και πρωτοπορία στη σύγχρονη μουσική δημιουργία: διερεύνηση νέων σχέσεων ανάμεσα σε τονικά και ατονικά πεδία και περιβάλλοντα με βάση το έργο του A. Schnittke και της S. Gubaidulina | 
| 2016 | Λαβράνος Χαρίλαος-Στυλιανός | Η διάδραση της μουσικής δημιουργικότητας με τη μουσική πληροφόρηση στο σύγχρονο κοινωνικό και τεχνολογικό περιβάλλον: διερεύνηση της πληροφοριακής συμπεριφοράς για τη δημιουργικότητα των ελλήνων μουσικών | 
| 2015 | Ροβίθης Εμμανουήλ | ΚΡΟΝΟΣ: ηχητικό ηλεκτρονικό παιχνίδι με βάση τη σύνθεση ηλεκτρονικής μουσικής σε εκπαιδευτικές εφαρμογές | 
| 2015 | Χατζάρα Αγλαΐα | Η μουσική ερμηνεία στην προφορική παράδοση της ελληνικής εκκλησιαστικής μουσικής | 
| 2015 | Τσερίκης Παναγιώτης | Προς μια κοινωνιολογία του έντεχνου λαϊκού: οι απαρχές και οι σημασίες του είδους | 
| 2015 | Βουγιούκα Κυριακή | Η κιθάρα στο μουσικό γίγνεσθαι του πρώιμου 19ου αιώνα: θέματα τεχνικής και ερμηνείας με βάση σόλο έργα για κιθάρα των Mauro Giuliani και Fernado Sor, τα οποία σχετίζονται με την όπερα | 
| 2014 | Ζησίου Μιχαήλ | Ηχητικός μουσειολογικός σχεδιασμός: το μουσειακό ηχοτοπίο και η λειτουργία του | 
| 2014 | Ασλανίδη Μαρία | Μουσική βιβλιοθηκονομία: ακαδημαϊκές μουσικές βιβλιοθήκες και πληροφοριακός γραμματισμός | 
| 2014 | Γκουράνη Θεοδώρα | Η παραδοσιακή μουσική των περιοχών Έδεσσας και Αλμωπίας: εντοπισμός και έρευνα του τοπικού ρεπερτορίου | 
| 2014 | Χατζημιχελάκης Γεώργιος | Η Θεωρία και η πράξη του εξωτερικού μέλους μέσα από τα έντυπα θεωρητικά συγγράμματα του 19ου αιώνα | 
| 2014 | Ακογιούνογλου Δήμητρα | Φαινομενολογική έρευνα του χιώτικου μοιρολογιού και μελέτη εφαρμογής στοιχείων του στη σύγχρονη μουσικοθεραπεία παιδιού που πενθεί την απώλεια ενός γονέα | 
| 2013 | Πολίτης Ευγένιος | Τα ανέκδοτα έργα των Ελλήνων συνθετών για κοντραμπάσο και πιάνο στην Ελλάδα του 20ου αιώνα | 
| 2013 | Τσεντς Κατρίν Αννέττε | Η πολυφωνία στο φλάουτο: μια ερευνητική, ερμηνευτική και διδακτική προσέγγιση | 
| 2013 | Αργυρίου Μαρία | Πολιτιστική πολιτική και μουσική παιδεία: η διεύρυνση των τάσεων της πολιτιστικής πολιτικής για τη μουσική εκπαίδευση όπως αυτές προκύπτουν από τις αποφάσεις Ευρωπαϊκών - Διεθνών οργανισμών και η αποτελεσματική εφαρμογή τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα | 
| 2012 | Κοσώνα Θεοφανώ | Εφαρμογές μαθηματικών μοντέλων της τοπολογίας και της θεωρίας καταστροφών στη σύνθεση μουσικής | 
| 2012 | Μελισσάρη Χρύσα | Λευκή χορευτική σουίτα: για συμφωνική ορχήστρα και χορωδία | 
| 2012 | Ντερμεντζίεβα Στανιμήρα | Βασίλης Π. Καλαφάτης (1869-1942): η ζωή και το έργο ενός λησμονημένου συνθέτη και μουσικοπαιδαγωγού της Ρωσίας | 
| 2012 | Κρητικού Φωτεινή | Το μουσικό θέατρο στην Αμερική: ιστορική θεώρηση των ειδών και της εξέλιξής τους από τον 18ο αιώνα έως τη δεκαετία του 1970 | 
| 2012 | Μιμαίος Ανδρέας | Το εργαστήρι του δόκτορος Καλιγκάρι (Das cabinet des dr. Caligari) 1920: νέα μουσική σύνθεση για την κλασική ταινία του γερμανικού βωβού κινηματογράφου | 
| 2012 | Σωτήρχου Φωτεινή | Σύζευξη θεατρικής και μουσικής αγωγής και η διαθεματική εφαρμογή της στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις απόψεις του V.E. Meyerhold | 
| 2011 | Μπεϊνά Ειρήνη | Η καρπάθικη λύρα: μια εθνογραφική προσέγγιση στην πολιτισμική οργανολογία: μουσικά όργανα και πολιτισμική ταυτότητα της Καρπάθου | 
| 2011 | Οικονόμου Νικόλαος | Εισαγωγή στη διδασκαλία της σύνθεσης | 
| 2011 | Σαμπάνης Κωνσταντίνος | Η όπερα στην Αθήνα κατά την οθωνική περίοδο (1833-1862) μέσα από τα δημοσιεύματα του τύπου και τους περιηγητές της εποχής | 
| 2011 | Παπαδάκι Άρτεμις | Διάλογος, μέσα από κριτικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις, του έντυπου αρχειακού υλικού της βιβλιοθήκης των Μουσικών Συνόλων της Ε.Ρ.Τ. και των θέσεων, στάσεων και αξιολογήσεων Ελλήνων συνθετών λόγιας μουσικής του 20ού αιώνα | 
| 2010 | Γρηγορίου Γρηγόριος | Μουσική επένδυση λογοτεχνικού κειμένου: τα ταξίδια του Γκιούλιβερ του J. Swift | 
| 2010 | Βουτσινάς Γεράσιμος | Μουσική σύνθεση με έμφαση στη θρησκευτική μουσική | 
| 2010 | Αρβανίτης Ιωάννης | Ο ρυθμός των εκκλησιαστικών μελών μέσα από τη παλαιογραφική έρευνα και την εξήγηση της παλαιάς σημειογραφίας | 
| 2010 | Ανδρίκος Νικόλαος | Η ελληνική ορθόδοξη εκκλησιαστική μουσική της Σμύρνης στον ευρύτερο 19ο αιώνα | 
| 2010 | Βασιλειάδης Αναστάσιος | Εναλλακτικοί τρόποι σύνθεσης-κρουστά-συνέργεια τεχνών: ανανέωση της καλλιτεχνικής και μουσικο-εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω της συνέργειας των τεχνών, με βασικό εργαλείο την διευρυμένη χρήση των κρουστών οργάνων | 
| 2009 | Μπιλιλής Αθανάσιος | Μουσική συνοδεία στον αμερικανικό βωβό κινηματογράφο: εξελικτική παρουσίαση λειτουργικών, μουσικών και αισθητικών συντελεστών | 
| 2009 | Κωνστάντζος Γεώργιος | Κωνσταντίνος Αγαθόφρων Νικολόπουλος | 
| 2009 | Ανδριώτης Πέτρος | Η μετάβαση από την prima στη seconda prattica μέσα από την ανάλυση των έξι πρώτων βιβλίων μαδριγαλίων του Claudio Monteverdi | 
| 2009 | Μαγκριώτης Δημήτριος | Η εξέλιξη της ερμηνείας στο βιολοντσέλο τον 20ο αιώνα: Συγκριτική μελέτη ηχογραφήσεων από την εποχή του Casals μέχρι σήμερα | 
| 2009 | Μελιγκοπούλου Μαρία | Η παιδική σχολική χορωδία στο σύστημα μουσικής εκπαίδευσης μέσα στο πλαίσιο της ελληνικής πραγματικότητας: σύγχρονες τάσεις και αποτελεσματικές εφαρμογές | 
| 2008 | Πριόβολος Βασίλειος | Μπαρόκ και σύγχρονο φαγκότο: εκτελεστική πρακτική στο έργο του A. Vivaldi | 
| 2008 | Ζερβόπουλος Κωνσταντίνος | Ο Νικόλαος Χαλικιόπουλος Μάντζαρος και οι μελοποιήσεις του σολωμικού ύμνου | 
| 2007 | Μαγαλιού Μαρία | Η συμβολή των μουσικών δραστηριοτήτων στη μουσική ανάπτυξη και την κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας μέσα από κινητικές και εικονικές αναπαραστάσεις | 
| 2007 | Ντινόπουλος Κωνσταντίνος | Η διδασκαλία της μουσικής των παιδιών ηλικίας 8 έως 10 χρόνων με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και η επίδρασή της στις στάσεις τους σχετικά με την ελληνική μουσική παράδοση | 
| 2007 | Κουμεντέρης Αθανάσιος | Παρουσίαση των συνθετών φασματικής μουσικής δεύτερης γενιάς και της σύνθεσης έργων με σαφείς αναφορές στη φασματική μουσική | 
| 2006 | Μπούρα Βασιλεία | Η κλασική προσέγγιση στην κριτική εκτίμηση των δομών της ηλεκτροακουστικής μουσικής | 
| 2006 | Καρδάμης Κωνσταντίνος | Ο προσολωμικός Νικόλαος Χαλικιόπουλος Μάντζαρος και το έργο του | 
| 2006 | Γρηγορίου Μιχάλης | Μουσική αντίληψη και δημιουργία: καθολικές σταθερές και πολιτιστικές μεταβλητές | 
| 2005 | Ξεπαπαδάκου Αύρα | Ο Παύλος Καρρέρ και το μελοδραματικό του έργο: 1829-1896 | 
| 2005 | Αδαμοπούλου Μαρία | Η ανάπτυξη της αντίληψης του ρυθμού μέσα από την πολυπολιτισμική μουσική αγωγή σε παιδιά ηλικίας 8-10 ετών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | 
| 2004 | Μπούκας Νικόλαος | Η παράδοση των ειρμολογικών Βυζαντινών μελωδιών του βαρέος ήχου από το 10ο έως το 16ο αιώνα | 
| 2004 | Σταύρου Ιωάννης | Η ελληνική παραδοσιακή μουσική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: ιστορική ανασκόπηση – σημερινή πραγματικότητα | 
| 2003 | Κωνσταντίνου Γεώργιος | Η παρασήμανση της μουσικής έκφρασης μετά την εφαρμογή της νέας μεθόδου γραφής της εκκλησιαστικής μουσικής (1814) σε ελληνικές και ρουμανικές πηγές | 
| 2002 | Βλαγκόπουλος Παναγιώτης | Δεικτικότητα και ιστορικό αντικείμενο: καθ’ οδόν προς μια κριτική του ιστοριογραφικού λόγου μέσα από παρατηρήσεις στη μουσική ιστοριογραφία της Ars Nova | 
| 2001 | Γεωργοτάς Ανδρέας | Η βιόλα στην Ελλάδα | 
| 1998 | Παπαδοπούλου Γεωργία | ΑΣΤΕΡΙΗ ΦΙΛΟΜΟΛΠΟΣ:Η θέση της μουσικής και των χώρων στους μύθους και τις λατρείες της Δήλου | 























