Μετά την Εισαγωγή

Επειδή για την επιτυχή παρακολούθηση της Κατεύθυνσης της Μουσικής Εκτέλεσης απαιτείται να προϋπάρχουν συγκεκριμένες δεξιότητες από την πλευρά του ενδιαφερόμενου φοιτητή, οργανώνεται κάθε χρόνο, στα τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου, Δεκαήμερο Μουσικού Προσανατολισμού για τους πρωτοετείς, κατά το οποίο πραγματοποιείται από τους καθηγητές της Κατεύθυνσης η κατανομή των φοιτητών στις διάφορες ειδικεύσεις.

Η διαδικασία περιλαμβάνει ακρόαση, το περιεχόμενο της οποίας διαφοροποιείται ανά ειδίκευση, οι δε ακριβείς ημερομηνίες των ακροάσεων ανακοινώνονται στις αρχές Νοεμβρίου.

Ακολουθούν οι ειδικές απαιτήσεις ρεπερτορίου των διαφόρων ειδικεύσεων. (Για τυχόν διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στους υπεύθυνους διδάσκοντες).

Φλάουτο
Διδάσκουσα: Αν. Καθ. Ρία Γεωργιάδου (riageo@ionio.gr)

Τρία πρωτότυπα έργα διαφορετικών εποχών από τον βασικό κορμό του φλαουτιστικού ρεπερτορίου, εκ των οποίων ένα έργο 20ού ή 21ου αιώνα και μία σπουδή από τις εξής: R. Kreutzer / P. Meisen, H. Soussmann op. 53, Th. Böhm op. 26.
Συνολική ελάχιστη διάρκεια του προγράμματος προς παρουσίαση: 40´

Βιολί
Διδάσκων: Aν. Kαθ. Σπύρος Γκικόντης (sgikontis@hotmail.com)

1) Μία κλίμακα σε τρεις οκτάβες, τρίτες και όγδοες.
2) Ένα 1o μέρος ρομαντικού κοντσέρτου (Lalo, Bruch, Mendelsohn, Sibelius, Brahms, Paganini, Tchaikovksy).
3) Ένα 2ο ή 3ο μέρος από τα κοντσέρτα του W.A. Mozart.
4) Ένα μέρος από τις Σονάτες και Παρτίτες του J.S. Bach για σόλο βιολί.
5) Ένα καπρίτσιο N. Paganini ή ένα καπρίτσιο R. Kreutzer από τoυς αριθμούς 27-42.

Βιόλα
Διδάσκων: Καθ. Ανδρέας Γεωργοτάς (ageorgot@ionio.gr)

Το απαιτούμενο ρεπερτόριο ορίζεται σε συνεννόηση με τον διδάσκοντα.

Βιολοντσέλο
Διδάσκων: Aν. Kαθ. Iωάννης Τουλής (jtoulis@ionio.gr)

1) Ένα αργό και ένα γρήγορο μέρος από τις σουίτες για σόλο βιολοντσέλο του J.S. Bach
2) Μία από τις 21 ασκήσεις του Jean-Louis Duport ή από το βιβλίο "Hohe Schule des Violoncello-Spiels", op. 73, του David Popper.
3) Ένα μέρος κοντσέρτου για βιολοντσέλο και ορχήστρα ή ένα μέρος ενός έργου του ρομαντικού ρεπερτορίου.

Πιάνο

Διδάσκοντες:

Καθ. Χαράλαμπος Βασιλειάδης (lambisvera@gmail.com)
Kαθ. Έλενα Μουζάλα (emouzalas@hotmail.com)

Tρία έργα, και συγκεκριμένα: μία σπουδή του F. Chopin, ένα πρελούδιο και φούγκα του J.S. Bach και ένα 1ο μέρος από σονάτα του L.v. Beethoven. Τα έργα πρέπει να αποδοθούν από μνήμης.

Παιδαγωγική του Πιάνου
Διδάσκουσα: Επ. Καθ. Αθηνά Φυτίκα (afytika@ionio.gr)

Τρία πρωτότυπα έργα του πιανιστικού ρεπερτορίου (όχι μεταγραφές), που πρέπει να αποδοθούν ολόκληρα (εφόσον το έργο αποτελείται από περισσότερα μέρη), εκ των οποίων: ένα έργο του 18ου αιώνα, ένα του 19ου και ένα του 20ού ή 21ου αιώνα.
Συνολική ελάχιστη διάρκεια του προγράμματος: 30´

Τσέμπαλο
Διδάσκουσα: Επ. Καθ. Αικατερίνη Μιχοπούλου (michopouloukatetrina@yahoo.com)

1) J.S. Bach: Πρελούδιο και φούγκα από το πρώτο η το δεύτερο βιβλίο τού «Das wohltemperierte Klavier» («Το καλοσυγκερασμένο πληκτροφόρο»).
2) J.S. Bach: Τρία μέρη από μία Γαλλική Σουίτα (Allemande, Courante, Sarabande).
3) D. Scarlatti: Δύο σονάτες.

Βιόλα ντα γκάμπα
Διδάσκων: Aν. Kαθ. Iωάννης Τουλής (jtoulis@ionio.gr)

1) Μία recercada του Diego Ortiz.
2) Ένα πρελούδιο η/και ένα division του Ch. Simpson ή ένα κομμάτι του Tobias Hume.
3) Δύο μέρη ενός έργου του γαλλικού ή του γερμανικού μπαρόκ.

Μονωδία
Διδάσκουσα: Ρόζα Πουλημένου, μέλος ΕΕΠ (rosacappon@hotmail.com)

Τέσσερα έργα, και συγκεκριμένα: μία άρια αντίκα, ένα ληντ, μία άρια ορατορίου και μία άρια όπερας.

Διεύθυνση Ορχήστρας
Διδάσκων: Καθ. Μίλτος Λογιάδης (miltoslog@yahoo.gr)

Το απαιτούμενο ρεπερτόριο ορίζεται σε συνεννόηση με τον διδάσκοντα.

Όργανα και τραγούδι Τζαζ

Διδάσκοντες:

Καθ. Δήμος Δημητριάδης (dimosion@gmail.com)
Επ. Καθ. Γιώργος Κοντραφούρης (fouris_67@yahoo.com)
Επ. Καθ. Στέφανος Ανδρεάδης (stefanosandreadis@hotmail.com)

1) Ένα κομμάτι επιλογής του υποψηφίου (πρέπει να προσκομιστεί η παρτιτούρα σε 3 αντίγραφα). Εάν το κομμάτι είναι τζαζ και περιλαμβάνει αυτοσχεδιασμό, συνοδεία θα είναι διαθέσιμη απο τους καθηγητές.
2) Θέμα και αυτοσχεδιασμός στα παρακάτω κομμάτια (με το ζητούμενο tempo):
Blue Monk (Thelonious Monk), περ. 100 στο τέταρτο, ή Billie’s Bounce (Charlie Parker), περ. 132 στο τέταρτο.
Blue Bossa (Kenny Dorham), περ. 168 στο τέταρτο.
Afternoon in Paris (John Lewis), περ. 126 στο τέταρτο.
3) Ακουστική αναγνώριση διαστημάτων και κλιμάκων.
4) Αυτοσχεδιασμός με το αυτί πάνω σε άγνωστες (απλές) συγχορδίες.
5) Ένα άγνωστο (εύκολο) κομμάτι prima vista.

Ειδικά για τους ντράμερ:
Για τα 1 και 2: Ρυθμική συνοδεία στα παραπάνω κομμάτια (υποχρεωτικά και επιλογής), αυτοσχεδιασμός πάνω στη φόρμα των κομματιών και σε τετράμετρα-οκτάμετρα (trades).
Για το 3: Υπαγόρευση ρυθμικών μοτίβων για αναπαραγωγή από τον εξεταζόμενο και ακουστική αναγνώριση των βασικών συγχορδιών της τζαζ.
Για το 5: Ρυθμική αναπαραγωγή της μελωδίας ενός απλού κομματιού (standard) και syncopation.

Για τις παρακάτω ειδικεύσεις της Κατεύθυνσης Εκτέλεσης, που καλύπτονται από μη μόνιμο διδακτικό προσωπικό, πληροφορίες παρέχονται από τη Γραμματεία:
• Τρομπέτα
• Κρουστά
• Κιθάρα
• Διεύθυνση Χορωδίας
• Διεύθυνση Παιδικής, Σχολικής και Νεανικής Χορωδίας

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Παλαιό Φρούριο
Κέρκυρα, 49 100
Τηλέφωνα επικοινωνίας:
Γραμματεία ΤΜΣ: 26610 87522
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΣ: 26610 87523
Βιβλιοθήκη: 26610 87551
Fax: 26610 26024

e-mail: music@ionio.gr
Τεχνική Υποστήριξη