Οι εκδόσεις Fagotto Books, ο Τομέας Μουσικής Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και το Βιβλιοπωλείο Πλους με αφορμή την έκδοση του βιβλίου της Μαίης Κοκκίδου «Η εμψύχωση στη διδασκαλία-μάθηση: Το σχολείο της χαράς και της καρδιάς», των εκδόσεων Fagotto Books σας προσκαλούν στην παρουσίαση της έκδοσης το Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015, 7.00 μ.μ. στο Βιβλιοπωλείο Πλους, Κέρκυρα.
Παρουσιάζουν οι:
Ιωάννα Ετμεκτσόγλου, Επίκουρος Καθηγήτρια Μουσικής Ψυχολογίας στο ΤΜΣ του Ιονίου Πανεπιστημίου
Ζωή Διονυσίου, Επίκουρος Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγικής στο ΤΜΣ του Ιονίου Πανεπιστημίου
Ηλίας Μπουργουτζής, Δάσκαλος, Ιστορικός Ερευνητής
Βιογραφικό Μαίης Κοκκίδου
H Μαίη Κοκκίδου (M.Ed., Ph.D.) γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι μουσικοπαιδαγωγός. Έχει υπηρετήσει ως μουσικός και νηπιαγωγός στην Α/θμια Εκπαίδευση και έχει διδάξει ως ειδική επιστήμονας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών). Σήμερα διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Σημειωτική και Επικοινωνία του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε πολλά επιστημονικά διεθνή περιοδικά. Έχει συμμετάσχει με προφορικές ανακοινώσεις σε πολλά παγκόσμια και πανελλήνια συνέδρια και είναι συγγραφέας, συν-συγγραφέας και επιμελήτρια έξι βιβλίων, μεταξύ των οποίων «Το Σχολείο-Εργαστήρι Τέχνης και Δημιουργίας», «Τέχνη και Διαθεματικές Εφαρμογές», «28 (λίγο παιχνιδιάρικα) ποιήματα», καθώς και της μονογραφίας «European Music Curricula: Philosophical Orientations, Trends, and Comparative Validation». Από τις εκδόσεις Fagottobooks έχουν εκδοθεί τα βιβλία της «Η εμψύχωση στη Διδασκαλία-Μάθηση» και «Διδακτική της Μουσικής». Διετέλεσε πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (2007-2012). Τα ακαδημαϊκά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στη Μουσική Σημειωτική, στα ΠΣ Μουσικής Εκπαίδευσης, στην Ολιστική Αισθητική Αγωγή και στη Φιλοσοφία της Μουσικής Εκπαίδευσης. Ένα κομβικό πεδίο στην πρόσφατη ερευνητική της δραστηριοποίηση είναι η πολυτροπική πρόσληψη και αντίληψη της μουσικής.