Έργο Omega [Παράταση προθεσμίας υποβολής: 23 Νοεμβρίου 2015]

ShareThis
Δημοσίευση: 10-11-2015 11:36 | Ενημέρωση: 13-11-2015 18:40 | Προβολές: 4489
Σημαντική Ημερομηνία: 10-11-2015
[Έληξε]
    Συνημμένο Αρχείο 1
Mέγεθος: 487.45 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
image

OMEGA PROJECT
OPENING MORE EMPLOYMENT GATES FOR ARTS AND MUSIC STUDENTS
ERASMUS+ Strategic Partnership

Σμύρνη (Τουρκία)
5 Απριλίου – 16 Απριλίου 2016
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Παράταση προθεσμίας υποβολής: 14 Νοεμβρίου 2015 23 Νοεμβρίου 2015

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ Key Action 2 με τίτλο “OMEGA PROJECT: Opening More Employment Gates for Arts and Music Students”, θα πραγματοποιηθεί ένα δεκαήμερο intensive course πάνω στο αντικείμενο της καλλιέργειας και ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας των σπουδαστών του χώρου των Τεχνών, 5-16 Απρίλιου 2016, στη Σμύρνη. Το course αυτό απευθύνεται σε σπουδαστές μεγάλων εξαμήνων, οι οποίοι έχουν πολύ καλή γνώση Αγγλικών και ενδιαφέρονται για το εν λόγω αντικείμενο.

Η μεταφορά και το κόστος διαμονής και σίτισης θα καλυφθούν από το πρόγραμμα. Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν, πρέπει να επισκεφθούν τη σελίδα του Yasar University ( http://omega.yasar.edu.tr/announcements/ Νέο παράθυρο) το οποίο είναι ο κεντρικός διοργανωτής του προγράμματος και να υποβάλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά εκεί σύμφωνα με τις οδηγίες που θα διαβάσουν. Στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα θα βρείτε και όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες για το συγκεκριμένο course.

Η υποβολή της αίτησης γίνεται στα Αγγλικά.

Υπεύθυνοι από την πλευρά του ΤΜΣ είναι η κα Δήμητρα Τρυπάνη και ο κος Γιάννης Τουλής, οι οποίοι και θα κάνουν τις συνεντεύξεις των σπουδαστών που θα υποβάλουν αίτηση, μιας και ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι πολύ μικρός, οπότε θα υπάρξει διαδικασία επιλογής.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας των δυo τμημάτων, από το Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας θα επιλεγεί να συμμετάσχει ένας φοιτητής/φοιτήτρια.


Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας